Forum Fotoradary, Antyradary, Nieoznakowane Radiowozy


Forum Fotoradarów, Antyradarów i Nieoznakowanych Radiowozów Policji z kamerami

Teraz jest 21 lip 2018, o 04:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 wrz 2009, o 07:38 
Offline
Generalny Inspektor
Generalny Inspektor

Dołączył(a): 3 sie 2009, o 18:48
Posty: 5088
Straż Miejska w Czaplinku użytkuje FotorapidaC


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2010, o 15:15 
Offline
Starszy Aspirant
Starszy Aspirant

Dołączył(a): 14 sie 2009, o 18:11
Posty: 2786
Lokalizacja: Szamotuły
Chyba na masztach bo ten nie wygląda na fotorapida c :D
Ul. Wałecka przy szkole podstawowej ograniczenie 40
Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Szamotuły :ok:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2010, o 19:03 
Offline
Generalny Inspektor
Generalny Inspektor

Dołączył(a): 3 sie 2009, o 18:48
Posty: 5088
To są zdjęcia jak sondowali możliwości rożnych fotoradarów a ostatecznie kupili fotobadziewiaka.

_________________
Lewy pas to nie kółko różańcowe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2010, o 11:22 
Offline
Starszy Aspirant
Starszy Aspirant

Dołączył(a): 14 sie 2009, o 18:11
Posty: 2786
Lokalizacja: Szamotuły
Ale chyba foty się przydają?

_________________
Szamotuły :ok:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2010, o 13:35 
Offline
Generalny Inspektor
Generalny Inspektor

Dołączył(a): 3 sie 2009, o 18:48
Posty: 5088
Mają Fotorapida C nr 072. Ktoś moim samochodem sprawdził osobiście :)

_________________
Lewy pas to nie kółko różańcowe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 18:40 
Offline
Posterunkowy
Posterunkowy

Dołączył(a): 1 wrz 2012, o 16:37
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Miałem miesiąc temu nieprzyjemność zostania sfotografowanym przez przenośny Fotorapid CM nr 069 należący do SM w Czaplinku (ulica 7KPP / Dąbrowskiego, od ronda w kierunku skrzyżowania obok cmentarza, po lewej stronie). O fakcie tym dowiedziałem się po ok. 31 dniach, więc prewencyjnie to nie podziałało ani trochę.

Co gorsza, ten stojak jest tam schowany za krzaczkami rosnącymi wzdłuż drogi, a i nie wiem co stało za radarem (strzela też od tyłu), ale skutecznie go przede mną zasłoniło. Znaku D-51 też tam chyba nie ma, ale za to głowy już nie dam.

Teraz ciekawostka - radar wyrzucił na zdjęciu, że miałem na liczniku 69 km/h. Trochę śmieszne, bo jechałem tam wtedy na odpalonym tempomacie wbitym na 50-tkę i jakoś nie pamiętam, żebym go rozłączał. Zresztą, paręset metrów dalej znajduje się dość niefajna krzyżówka, więc nie było sensu szarżować.

Wiem, że w Czaplinku co rusz jest jakiś stojak lub stacjonarny. Paranoja, szczególnie jak na wlocie od Wałcza oba (przenośny i stały) są nabite jednocześnie. Tak czy siak, właśnie z powodu tej świadomości, w tym mieście albo odpalam tempomat, albo załączam w nim funkcję ogranicznika prędkości i mogę sobie jechać spokojnie. A przynajmniej tak mi się wydawało.

Mam wrażenie, że ten radar nie tylko był schowany, ale stał krzywo, i to jest przyczyną. Jak porównuję kąt zdjęcia z tymi dostępnymi na różnych forach, oraz z informacjami z Sieci odnośnie prawidłowego kąta, też mi coś nie gra - powinno być 22 stopnie, jest ok. 12...

Czy ktoś się już z tym spotkał i wie jak to zwalczać? 100 zł mnie aż tak nie boli, więc mandat przyjmuję - nie chce mi się po sądach latać - ale mam wrażenie, że właśnie zostałem okradziony przez kogoś, kto ma mnie chronić...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 19:20 
Z takimi dywagacjami to tylko do Emila się trzeba koniecznie zgłosić :D: A teraz poważnie...oczywiście łączymy się bólu bo 100 piechotą nie biega po drodze. Na sprzęt są odpowiednie papiery jak ma być ustawiany itp. itd. więc musiałbyś jedynie się zatrzymać i zrobić zdjęcie aby móc o tym dyskutować czy faktycznie było coś nie tak. :police2:


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 20:26 
Offline
Posterunkowy
Posterunkowy

Dołączył(a): 1 wrz 2012, o 16:37
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
@Robi, w teorii tak. Ale z drugiej strony - porównywałem moje zdjęcie z innymi dostępnymi w sieci, i moje jest pod zupełnie innym kątem, a pojazd w innej lokalizacji zdjęcia, i to pomimo tego samego zakresu prędkości i kierunku fotografii. Jak to wytłumaczyć?

Podobnie krzaki i obecność drugiego pojazdu na prawej krawędzi. Dla mnie zwykła paranoja i tyle. 100 zł mówię - aż tak nie boli, student jak student, ale przeboleję (domowników wiozłem na spotkanie z resztą rodzinki). Tylko kurde, urażona duma - tempomat odpalony na 50 a tu fotka na 69, "zabawne".

Ale fakt, chyba napiszę do Emila, żeby to zbadał i zrobił tam odpowiednią akcję :D Sam teraz fotografii nie dorobię - to ok. 180 km od mojego miejsca pobytu, a i sytuacja sprzed miesiąca.

PS Dzięki za przeniesienie postu, szukajka zawiodła.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 20:30 
Pokaż zdjęcie wtedy będziemy dyskutować.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 20:33 
Offline
Posterunkowy
Posterunkowy

Dołączył(a): 1 wrz 2012, o 16:37
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Ależ proszę bardzo. W załącznikach: zdjęcie moje i zdjęcie znalezione.


Załączniki:
Komentarz: Inny raport (znaleziony)
IMGa.JPG
IMGa.JPG [ 131.55 KiB | Przeglądane 625 razy ]
Komentarz: Raport z Fotorapid CM nr 069 (moje)
SCN_0010_dp.jpg
SCN_0010_dp.jpg [ 153.74 KiB | Przeglądane 639 razy ]
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 20:43 
Wszystko się zgadza....ktoś dostał z masztu a ty z przenośnego :oops:


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 20:47 
Offline
Posterunkowy
Posterunkowy

Dołączył(a): 1 wrz 2012, o 16:37
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Nie mówię o kącie w pionie, tylko w poziomie. Płaszczyzna osi jezdni do zdjęcia się w mojej opinii całkowicie nie zgadza, podobnie jak obszar i lokalizacja samochodu. Użyty model rejestratora jest ten sam, różna jest faktycznie wysokość, która jednak nie powinna wpływać na szerokość fotografowanego obszaru.

EDYTOWANE (żeby nie było): No ale skoro twierdzisz, że jest ok, to pewnie musi być ok. Inna bajka to te krzaki i brak D-51.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 21:02 
Ty dostałeś z powiedzmy tak ustawionego

Obrazek

a klient wyżej z takiego:

KLIK


Nie może być mowy o tym samym kącie i innych parametrach względem drogi. Oba zdjęcia są z Czaplinka tych fotoradarów które wkleiłem. Widać chyba różnicę. W obu przypadkach wszystko jest zgodne z prawem.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 21:06 
Offline
Posterunkowy
Posterunkowy

Dołączył(a): 1 wrz 2012, o 16:37
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Ok. A jak wyjaśnisz tempomat vs. fotoradar? Noga mi się omsknęła do tego stopnia, że wcisnąłem pedał w deskę, aby go rozłączyć? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 1 wrz 2012, o 21:10 
Tego nie wiem ale skoro zostało wykroczenie zarejestrowane to co mam ci napisać. Poprosić możesz o legalizację bądź sprawdzić swój tempomat. ;)


Góra
  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group