Forum Fotoradary, Antyradary, Nieoznakowane Radiowozy


Forum Fotoradarów, Antyradarów i Nieoznakowanych Radiowozów Policji z kamerami

Teraz jest 22 wrz 2018, o 18:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 mar 2012, o 17:35 
Offline
Sierżant Sztabowy
Sierżant Sztabowy

Dołączył(a): 17 lip 2010, o 20:41
Posty: 53
Lokalizacja: Szczecin
I na Ku Sloncu przed Castorama tez stoi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 13:11 
Offline
Nadkomisarz
Nadkomisarz

Dołączył(a): 10 sie 2009, o 21:45
Posty: 5085
Lokalizacja: Lublin
Gdzie w Szczecinie stoi Straż Miejska z fotoradarem? Ukryty fotoradar!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwi 2012, o 16:51 
ulica Jana z Kolna

Obrazek Obrazek


Ostatnio edytowano 13 kwi 2012, o 19:30 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 11:59 
Offline
Sierżant Sztabowy
Sierżant Sztabowy

Dołączył(a): 17 lip 2010, o 20:41
Posty: 53
Lokalizacja: Szczecin
Ta ulica na foto to Jana z Kolna na Walach Chrobrego. Po prawej mamy Odre przeca :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwi 2012, o 19:30 
Sprawdzałem Waszą czujność :lol: A poważnie sorry za pomyłkę, zasugerowałem się czymś innym jak potrzeba. :gapa:


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwi 2012, o 13:28 
Offline
Podinspektor
Podinspektor

Dołączył(a): 11 sie 2009, o 11:45
Posty: 860
Lokalizacja: Konin
:arrow: ul. 26 kwietnia

Obrazek

:arrow: ul. Jana z Kolna

Obrazek

:arrow: ul. Ku Słońcu

Obrazek

:arrow: ul. Miodowa

Obrazek

:arrow: ul. Przyjaciół Żołnierza (Obwodnica śródmiejska)

Obrazek

:arrow: ul. Powstańców Wielkopolskich

Obrazek

:arrow: ul. Wojska Polskiego - koszary

Obrazek

:arrow: ul. Wojska Polskiego - zajezdnia

Obrazek

szczecin.gazeta.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 cze 2012, o 22:16 
Piotrek87 napisał(a):
:arrow: ul. Ku Słońcu

Fotoradar stoi zawsze na skrzyżowaniu z ulicą Źródlaną.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2012, o 22:55 
Offline
Sierżant
Sierżant

Dołączył(a): 31 maja 2012, o 19:27
Posty: 38
Lokalizacja: Szczecin
Sorki za jakość, ale robione podczas ruchu pojazdu, oczywiście nie ja robiłem.

Al.Wojska Polskiego między stacją BP a zajezdnią tranwajową w kierunku na Głębokie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dzisiaj to jeszcze w miarę widoczny był z jakiś 30m z prawego pasa, ale kilka dni wcześniej to masakra była, stał bliżej drzewa i skierowany pod większym kątem także zobaczyć go można było jakieś 15 m od fotoradaru a więc praktycznie w momencie robienia zdjęcia jak się przekroczyło prędkość.

Obrazek

Obrazek

_________________
Ku przestrodze !!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lip 2012, o 14:42 
Spoko na początek jest bardzo dobrze :ok: Daleko się ustawili od sprzętu...z tym przesyłem to chyba za ciekawie tam nie mieli. Poluj i pstrykaj dalej na nich...i na innych też. :oops:


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2012, o 12:14 
Offline
Sierżant
Sierżant

Dołączył(a): 31 maja 2012, o 19:27
Posty: 38
Lokalizacja: Szczecin
Ma może ktoś możliwość jakieś dojścia i mógłby napisać czy będzie wystawiany i ewentualnie gdzie przez najbliższe dni fotoradar przenośny SM Multanova.

_________________
Ku przestrodze !!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2012, o 22:51 
Codziennie publikują go na gazeta.pl/szczecin tylko musiałbyś lookać tam wcześnie rano co by mieć czas na podjechanie. Oczywiście mówię tutaj o internetowej witrynie, nie wersji papierowej. :oops:


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2012, o 08:36 
Offline
Sierżant
Sierżant

Dołączył(a): 31 maja 2012, o 19:27
Posty: 38
Lokalizacja: Szczecin
Ok, będę szukał, dzięki.

_________________
Ku przestrodze !!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 7 gru 2012, o 22:11 
Cytuj:
WE 580CW - Ford Focus - srebrny - Delegatura Północno-zachodnia - Gorzów Wielkopolski
Od zeszłego tygodnia stacjonuje w Szczecinie. Stoi na Szosie Stargardzkiej za znakiem :60: (wcześniej jest :80: ) i wali fotki z lampą. Już kilka razy widziałem jak komuś błysnęło.


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 12 gru 2012, o 23:14 
Offline
Generalny Inspektor
Generalny Inspektor

Dołączył(a): 1 sie 2009, o 18:47
Posty: 3659
Niedawno ustawiono znaki D-51 na ulicy Bałtyckiej. Przy szkole jest na odcinku 100 metrów w kierunku centrum na odcinku 400 metrów. W obu przypadkach jest ograniczenie prędkości :40:


Załączniki:
Komentarz: Źródło: naszemiasto.pl
znak-d-51.jpg
znak-d-51.jpg [ 189.21 KiB | Przeglądane 377 razy ]
zaspy2012_02.jpg
zaspy2012_02.jpg [ 174.2 KiB | Przeglądane 378 razy ]

_________________
Czytałeś
http://www.fotoradary.net
http://www.fotoradary.net.pl
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2013, o 11:47 
Offline
Inspektor
Inspektor

Dołączył(a): 19 sie 2009, o 08:39
Posty: 4691
Lokalizacja: Kraków
Obrazek

Wojska Polskiego


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group